direkte responsmarkedsføring (dm)
Definisjon
Direct response marketing is a marketing strategy designed to elicit an immediate response from the target audience, allowing for measurable outcomes.
Synonymer3
Antonymer2
Eksempler på bruk1
Direct responsmarkedsføring er en effektiv metode til at engagere kunderne; mange virksomheder anvender direkte responsmarkedsføring for at øge salget; en vellykket direkte responsmarkedsføringskampagne kan resultere i hurtigere resultater.
Etymologi og opprinnelse
The term is derived from English "direct response" and "marketing," where "direkte" means "direct," "respons" means "response," and "markedsføring" means "marketing."
Relasjonsmatrise
Utforsk forbindelser og sammenhenger
Ingen relasjoner funnet ennå
Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.
Relaterte ord
Ingen relaterte ord funnet ennå
Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!
Relaterte artikler
Laster innhold...