direkte responsmarkedsføring (dm)

di-rek-te re-spons-mar-keds-fø-ring (dm)
Danish marketingadvertisingbusinesssales+1 til

Definisjon

Direct response marketing is a marketing strategy designed to elicit an immediate response from the target audience, allowing for measurable outcomes.

Synonymer3

response marketingdirect marketingone-to-one marketing

Antonymer2

indirect marketingbrand marketing

Eksempler på bruk1

1

Direct responsmarkedsføring er en effektiv metode til at engagere kunderne; mange virksomheder anvender direkte responsmarkedsføring for at øge salget; en vellykket direkte responsmarkedsføringskampagne kan resultere i hurtigere resultater.

Etymologi og opprinnelse

The term is derived from English "direct response" and "marketing," where "direkte" means "direct," "respons" means "response," and "markedsføring" means "marketing."

Relasjonsmatrise

Utforsk forbindelser og sammenhenger

Ingen relasjoner funnet ennå

Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.

Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger

Relaterte ord

Ingen relaterte ord funnet ennå

Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!

Relaterte artikler

Laster innhold...