Pay-per-click (PPC) advertising management

peɪ pər klɪk (ˈpiːˈpiːˈsiː) ædˈvɜːrˌtaɪzɪŋ ˈmænɪdʒmənt
Englishmarketingonline businessadvertisingdigital strategy+1 til

Definisjon

A model of online advertising where advertisers incur a cost each time their ad is clicked, commonly utilized to enhance website traffic.

Synonymer3

search engine marketingcost-per-click advertisingdigital advertising management

Antonymer2

organic search marketingfree advertising

Eksempler på bruk1

1

Businesses leverage PPC advertising management to optimize campaigns for improved ROI; Numerous digital marketing agencies focus on PPC advertising management; Effective PPC advertising management can substantially boost website traffic.

Etymologi og opprinnelse

The term 'pay-per-click' emerged within the online advertising sector, merging the concepts of payment and the action of clicking on an advertisement.

Relasjonsmatrise

Utforsk forbindelser og sammenhenger

Ingen relasjoner funnet ennå

Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.

Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger

Relaterte ord

Ingen relaterte ord funnet ennå

Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!

Relaterte artikler

Laster innhold...