Pay-Per-Click (PPC) Advertising Software

peɪ pər klɪk (ˈpiːˈpiˈsi) ˌæd.vərˈtaɪ.zɪŋ ˈsɔːft.wɛr
English advertisingmarketingonline businessdigital marketing+2 til

Definisjon

A model of online advertising in which advertisers pay a fee each time one of their ads is clicked by a user.

Synonymer3

PPC softwareonline ad softwareclick-based advertising software

Antonymer2

cost-per-impression advertisingorganic search marketing

Eksempler på bruk1

1

Search engines like Google provide PPC advertising services; Businesses utilize PPC to enhance website traffic; Well-executed PPC campaigns can yield significant returns on investment.

Etymologi og opprinnelse

The term 'pay-per-click' emerged in the early days of online advertising, merging the payment structure of 'pay-per' with 'click,' which denotes the action performed by users.

Relasjonsmatrise

Utforsk forbindelser og sammenhenger

Ingen relasjoner funnet ennå

Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.

Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger

Relaterte ord

Ingen relaterte ord funnet ennå

Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!

Relaterte artikler

Laster innhold...