Pay-Per-Click (PPC) Advertising Tools

peɪ pər klɪk (ˈpiːˈpiːˈsiː) ædˈvɜːrˌtaɪzɪŋ tuːlz
English advertisingmarketingdigitalonline+1 til

Definisjon

A type of online advertising model in which advertisers pay a fee each time their ad is clicked, thereby driving traffic to their website.

Synonymer3

online advertising toolsdigital marketing toolssearch engine marketing tools

Antonymer1

none

Eksempler på bruk1

1

Businesses utilize PPC advertising tools to optimize their ad campaigns; marketers depend on PPC advertising tools to analyze performance metrics; many companies invest in PPC advertising tools to enhance their online visibility.

Etymologi og opprinnelse

The term 'pay-per-click' originated in the early days of online advertising, combining 'pay,' meaning to give money for a service, with 'per click,' which indicates the cost incurred for each click on the ad.

Relasjonsmatrise

Utforsk forbindelser og sammenhenger

Ingen relasjoner funnet ennå

Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.

Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger

Relaterte ord

Ingen relaterte ord funnet ennå

Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!

Relaterte artikler

Laster innhold...