PPC (Pay-per-click)

ˈpiːˌpiːˈsiː
EnglishAdvertisingMarketingOnline BusinessDigital Strategy

Definisjon

A digital advertising model in which advertisers pay a fee each time one of their ads is clicked.

Synonymer1

Cost-per-click (CPC)

Antonymer2

Cost-per-impression (CPI)free advertising

Eksempler på bruk1

1

Many businesses utilize PPC to drive traffic to their websites. PPC campaigns can be highly targeted. Successful PPC strategies require ongoing optimization.

Etymologi og opprinnelse

An acronym derived from the phrase 'Pay-per-click'.

Relasjonsmatrise

Utforsk forbindelser og sammenhenger

Ingen relasjoner funnet ennå

Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.

Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger

Relaterte ord

Ingen relaterte ord funnet ennå

Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!

Relaterte artikler

Laster innhold...