PPC (Pay-per-click)
ˈpiːˌpiːˈsiː
EnglishAdvertisingMarketingOnline BusinessDigital Strategy
Definisjon
A digital advertising model in which advertisers pay a fee each time one of their ads is clicked.
Synonymer1
Cost-per-click (CPC)
Antonymer2
Cost-per-impression (CPI)free advertising
Eksempler på bruk1
1
Many businesses utilize PPC to drive traffic to their websites. PPC campaigns can be highly targeted. Successful PPC strategies require ongoing optimization.
Etymologi og opprinnelse
An acronym derived from the phrase 'Pay-per-click'.
Relasjonsmatrise
Utforsk forbindelser og sammenhenger
Ingen relasjoner funnet ennå
Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.
Sjekk tilbake senere for nye relasjoner og sammenhenger
Relaterte ord
Ingen relaterte ord funnet ennå
Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!
Relaterte artikler
Laster innhold...