Pay-per-click (PPC) advertising
Definisjon
En modell for internettmarkedsføring der annonsører betaler et gebyr hver gang en av annonsene deres blir klikket på, brukt for å drive trafikk til nettsteder.
Synonymer3
Antonymer2
Eksempler på bruk1
Many businesses utilize PPC advertising to enhance visibility; PPC campaigns can be easily monitored and adjusted for improved performance; Google Ads is a widely used platform for PPC advertising.
Etymologi og opprinnelse
The term 'pay-per-click' combines 'pay,' referring to the payment made by advertisers, and 'click,' referring to the action taken by users to interact with ads.
Relasjonsmatrise
Utforsk forbindelser og sammenhenger
Ingen relasjoner funnet ennå
Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.
Relaterte ord
Ingen relaterte ord funnet ennå
Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!
Relaterte artikler
Laster innhold...